Košarica

 

(0)

 
 

 +386 1 7227 233

 
 
 

Hitreje, bolje, ceneje!

 
 
 

 
 
 

Pomoč

Iščete in ne najdete iskanega izdelka?


Potrebujete nasvet, informacijo?


Pomoč pri nakupu >

 
 
 

Trgovina

Delovni čas:
 

  • vsak dan od 8.00 do 18.30
  • sobota od 8.00 do 12.00
 
 
 

Obnova

Delovni čas:
 

  • vsak dan od 7.00 do 15.00
  • vsak torek od 7.00 do 17.00
  • sobota zaprto
 
 
 

Brezplačno svetovanje

Potrebujete pomoč ali enostaven nasvet? POKLIČITE NAS!

Telefon: 

041 848 233

E-mail: 

info@avtodeli-fermi.si

 
 
 

Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko Spletne trgovine Avtodeli Fermi na spletnem mestu www.avtodeli-fermi.si in jo upravlja podjetje Fermi d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Avtodeli Fermi, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Preverite naše pogoje poslovanja, s katerimi vam skušamo karseda olajšati nakup, omogočiti dobro uporabniško izkušnjo ter povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov.

Ob spletnem naročilu boste prejeli e-pošto o prejemu oddanega naročila. Naročilo se šteje za potrjeno oz. zaključeno, ko prejmete potrdilo preko elektronske pošte ponudnika. V kolikor naročilo ne bo popolno vas bo poklical svetovalec, ki bo preveril naročilo, podatke za plačilo, način dostave in vam dokončno potrdil naročilo.

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

INFORMACIJE O PONUDNIKU in KONTAKT

Naslov:
FERMI d.o.o., Radomlje
Cesta Radomeljske čete 24c
SI - 1235 Radomlje

Matična številka družbe: 5305624
Davčna številka: 55451047
ID številka za DDV: SI55451047
Številka poslovnega računa: SI56 0230 0001 8416 823
Davčni zavezanec za DDV: da

Kontakt:

t: 01 7227 233
f: 01 7228 266
m: 041 848 233
e: trgovina@avtodeli-fermi.si

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

KOMUNIKACIJA Z UPORABNIKI

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila (E-NOVICE) bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Spletne trovine Avtodeli Fermi ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Izdelke vam bomo poslali preko Pošte Slovenije, ki je naš pogodbeni partner za dostavo. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava bolj učinkovita in ugodna za kupca.

Stroški dostave so zaračunani ločeno in jih plačate v gotovini ob dostavi.

Dobavni rok: naročene izdelke, ki so na zalogi vam bomo dostavili v roku 1-2 delovnih dni po sprejetju naročila. Dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi – 3 do 5 dni.

Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika.

Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago.

Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Cenik dostave oziroma stroški poštnine

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku (v višini 1% od vrednosti oziroma najmanj 0,96 evra). Vse cene vsebujejo DDV.

CENE IN PLAČILNI POGOJI

Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Plačilo za katerokoli naročeno blago lahko opravite ob prevzemu blaga v gotovini . Pri akcijskih ponudbah le ta velja do razprodaje zalog. Zaloga izdelkov, ki so v akciji, je omejena.

Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko Spletne trgovine Avtodeli Fermi.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Cene in dostava za izdelke nestandardnih mer se določijo po posebnem dogovoru z uporabnikom.

Plačilni pogoji in cene se lahko razlikujejo od cen v fizični trgovini Fermi d.o.o.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena),
  • z nakazilom na račun ponudnika (velja spletna cena).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na podlagi podanega zahtevka.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših novicah ali drugih medijih.

Kako uporabite promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišete v 1. koraku spletnega nakupa.

V kolikor ima uporabnik promocijsko kodo za popust, mora vnesti kodo za popust v polje pod izdelki. Nato potrošnik potrdi izbrane izdelke s klikom na gumb 'Uporabi'.

POGODBA

Nakupna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi prejem potrošnikovega/uporabnikovega naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na uporabnikov elektronski naslov.

Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na elektronski naslov: trgovina@avtodeli-fermi.si

POSTOPEK NAKUPA

I. Nakupovalna košarica

Postopek nakupa

1. korak: na spletni strani www.avtodeli-fermi.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na gumb Naroči) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na povezavo 'Odstrani', ki se nahaja desno od izdelka.
Če želi uporabnik v košarico dodati še druge izdelke mora klikniti povezavo 'Nadaljuj z nakupom'.
Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa.
V kolikor ima uporabnik promocijsko kodo za popust, mora v polje 'Vnesite kodo za popust' vpisati promocijsko kodo. Nato potrošnik potrdi izbrane izdelke s klikom na gumb 'Uporabi'.
2. korak: uporabnik izbere način plačila in dostave.
3. korak: uporabnik zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na košarici vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Obkljukati je potrebno, da uporabnik sprejema splošne pogoje uporabe. Uporabnik zaključi naročilo s klikom na gumb 'Naroči'. Če se želi uporabnik vrniti na prejšnji korak košarice lahko to stori s klikom na gumb ''Back'' oz. 'Nazaj' v orodni vrstici brskalnika. Uporabnik odda svoje naročilo s klikom na gumb 'Naroči'.
4. korak: če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst 'Hvala za vaš nakup!' Poleg tega je uporabnik seznanjen, da bo na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel v 3. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila, kjer lahko pregleda vse naročene izdelke in podatke, ki jih je vnesel ob oddaji naročila.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, lahko to stori, kot je opisano v točki IV. Preklic naročila.

II. Potrditev naročila

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Uporabnik je v omenjenem elektronskem sporočilu seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko telefona 01 7227 233 ali preko e-pošte trgovina@avtodeli-fermi.si
Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo za dokončno potrditev naročila in vse dodatne informacije v kratkem času poklicali. Če uporabnik ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko e-pošte.
Pri potrditvi naročila obvestimo uporabnika o predvidenem roku dostave naročenega blaga.

III. Odprema blaga

Ponudnik pripravi v dogovorjenem roku blago za odpremo, odpošlje na uporabnikov naslov in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o postopku vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona, e-pošte ali fizične pošte.

IV. Preklic naročila

Če bo uporabnik želel po potrditvi naročila, preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeno blago ne bo odposlano in sicer preko telefona ali e-pošte.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 01 7227 233 ali preko e-maila trgovina@avtodeli-fermi.si.

V primeru, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

V primeru osebnega prevzema v trgovini (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Spletna trgovina Avtodeli Fermi ni namenjena le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri vnosu podatkov o naročniku izberete opcijo 'Sem: Podjetje' in vpišete davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih vračila blaga.

VRAČILO IZDELKA

Obrazec za vračilo izdlekov prosimo natisnite in izpolnite.

Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov trgovina@avtodeli-fermi.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda izdelek že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Pri vračilu artiklov, kjer je bila upoštevana promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov TRR račun.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz SERVIS kompleta

Če se potrošnik odloči za vračilo enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo za drug artikel.

Potrošnik lahko vrne ali zamenja enega ali več artiklov iz kompleta. Pri vračilu artikla iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Pri menjavi za drug artikel mora biti potrošnik pri iskanju alternative pozoren, da izbere artikel, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena artikla, ki ga vrača v zamenjavo.

Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita. V primeru vračila ali zamenjave si ponudnik pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka.

Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki vračil artiklov iz kompleta.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

STVARNA NAPAKA

Kaj je?
izdelek nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih uveljavljate stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev (glej Pravno obvestilo), pri kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne strani www.avtodeli-fermi.si pričakujemo vaše sporočilo na telefonsko številko 01 7227 233 ali na naslov: trgovina@avtodeli-fermi.si

PRITOŽBE IN SPORI

Za morebitne spore iz naslova uporabe spletnega mesta se uporabi slovenska zakonodaja. Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Če stranki sporazuma ne bosta mogli doseči, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@avtodeli-fermi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

KONČNE DOLOČBE

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 01.05.2014.
Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da je sprejel tu opisane pogoje in da se z njimi strinja.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Fermi d.o.o.
Radomlje, maj 2014

Pravno obvestilo

 
 
 
 GARANCIJA NA
ZADOVOLJSTVO
 100% VAREN
NAKUP 
VARNA IN ZANESLJIVA
DOSTAVA 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.